تنور گازی خانگی

قیمت تنور گازی خانگی

تنور گازی خانگی

قیمت تنور گازی خانگی

ماهی کبابی خوشمزه ، سریع و راحت

ماهی کبابی خوشمزه ، سریع و راحت

تنورگازی 90کالا در طرح های زیبا ، فانتزی و مقاوم در رنگ ها متفاوت تولید می شود که مناسب برای پخت انواع نان محلی و سنتی ، انواع کیک و شیرینی ، مرغ و ماهی ، پیتزا و... مناسب می باشد.

ماهی کبابی خوشمزه ، سریع و راحت

ماهی کبابی خوشمزه ، سریع و راحت 

  • مواد لازم:

ماهی قزل آلا یک عدد متوسط ، گوجه فرنگی 1عدد ، پودرسیر 1قاشق چایخوری ، زنجبیل 1قاشق چایخوری ، لیمو ترش 1عدد ، نمک به مقدار کافی ، سبزی گشنیز کمی.

  • طرز تهیه:

ابتدا شکم ماهی را باز کرده و میشوییم و روی بدن ماهی چند تا چاک می زنیم. سپس پودر سیر و زنجبیل و نمک را با هم مخلوط کرده و تمامی قسمت های داخل ماهی را به این مواد آغشته می کنیم. پس از انجام این کار گشنیز خرد شده را درون شکم ماهی قرار می دهیم. پس 2ساعت در یخچال می گذاریم تا بماند حالا سینی تنورگازی 90کالا را چرب کرده و ماهی را داخل سینی می گذاریم و برای 1ساعت داخل تنورگازی ار قبل گرم شده با حرارت 200 درجه سانتی گراد قرار می دهیم و به مدت 35 الی 40 دقیقه که بستگی به ضخامت ماهی دارد اجازه می دهیم تا در تنورگازی بپزد و روی ان طلایی رنگ شود. اگر مایل هستید که ظاهر ماهی خوشرنگ تر شود در 5دقیقه آخر ماهی را از تنورگازی 90کالا بیرون آورده و چند قطره روغن زیتون یا هر روغن دیگری که دوست داشتید روی ماهی بچکانید و دوباره در تنورگازی بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.